sonja2902 Posted June 7, 2016 Share Posted June 7, 2016 ieder jaar komt onze noot prachtig in bloei en verliest hij zijn "bloemen" daarna staat hij er prachtig bij en ogenschijnlijk gezond blad. Rond deze tijd, iedere jaar weer, verliest hij veel jonge nootjes , komen er bulten op de bladeren en worden de randen van het blad donker. Waardoor is dit? Te droog, te nat? Extra voeding nodig? Ik hoor graag!groet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted June 8, 2016 Share Posted June 8, 2016 lastig, kan van alles zijn: boomsoort, grondsoort, grondwaterstand, ziekte, mijten ( geven bobbels)kortom: we need more info en 'n fotootjelinkje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Perdita Posted June 8, 2016 Share Posted June 8, 2016 De walnoot is een gezond proces begonnen, dat noemen ze RUIEN.Dus de boom is niet ziek, dit hoort zo! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Perdita Posted June 8, 2016 Share Posted June 8, 2016 Het ruien zie ik bij mijn walnoot bomen al zo lang ik in de Betuwe woon, maar mijn mening was te snel, sorry want over de bulten en omgekrulde bladeren weet ik niets. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts