Dakmoes Posted June 13, 2016 Share Posted June 13, 2016 Misschien is dit een bekend probleem, maar met zoeken op "oude foto's" vind ik hier het antwoord lig niet.Als ik oude discussies lees, merk ik dat ik de bijbehorende foto's niet kan zien. In plaats daarvan krijg ik een blauw rechthoekje met een vraagteken in het midden. Volgens mij zit de knik rond het jaar 2012. Het lijkt me een technisch probleem. Iemand enig idee hoe ik het kan verhelpen? Ik ben nu b.v. over de bato bakken aan het lezen, maar het schiet niet op als ik niet zie hoe het oogt. En aan het topic over zelf zeep maken had ik ook niet veel zonder plaatjes. Quote Het doorzettingsvermogen van onkruid is bewonderenswaardig Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkg Posted June 13, 2016 Share Posted June 13, 2016 Het probleem is dat die foto's niet meer op de foto upload site staan.Verwijderd door de uploader of verwijderd / verdwenen door beheerder van de upload site. Deze link naar imageshack b.v. (1e foto 1e bericht over Batobakken) http://img29.imageshack.us/img29/6184/img0390ya.jpg(de link zie je als je met rechtermuisknop op het kruisje klikt en dan kiest voor eigenschappen Als je binnen je bericht kiest voor foto uploaden, dan wordt die foto binnen de database van het MTF geplaatst. Dat gaat wel al een paar jaren goed (die functie was er in de begintijd van het forum nog niet) Quote 2025_teeltlijst (.xlsx) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dakmoes Posted June 14, 2016 Author Share Posted June 14, 2016 Ach so…Dus die foto's zijn niet meer te zien? Jammer.. Inmiddels ben ik op pag 30, waar anderen Borsalino's bakken na hebben gebouwd, dus ik heb eindelijk beeld bij de tekst. Nu de zeepjes nog Quote Het doorzettingsvermogen van onkruid is bewonderenswaardig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts