AnneVera Posted July 4, 2016 Share Posted July 4, 2016 Dag lezers, Voor de speelfilm Cobain van regisseur Nanouk Leopold ben ik opzoek naar een grote Courgette. In de film wordt terwijl ze door een mooie moestuin lopen gesproken over een courgette die zo groot is dat hij lijkt op een kruipende baby. Deze zit aan een mooie grote plant en ze kijken ernaar. Er is een tuin uitgezocht in de regio Zuid Holland. Is er iemand die mij zou kunnen helpen aan een grote (kruipende) courgette plant die wij zouden mogen verplaatsen. De courgette hoeft niet aan de plant vast te zitten dus een grote courgette kan van een andere plant komen. (doen alsof). Tijdens mijn zoektocht ben ik erachter gekomen dat ze eigenlijk pas eind augustus die soort maat zijn maar ik vroeg me af er misschien iemand is die deze toch in een kas heeft staan of om een andere reden al zo'n grote plant en courgette heeft. We filmen namelijk al op 13 juli. Alvast ontzettend veel dank alle tips zijn welkom (aangezien mijn kennis van courgettes helaas niet heel groot is.)nogmaals dank! Anne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted August 13, 2016 Share Posted August 13, 2016 Ik heb nu een courgette van 60 cm. Interessant dan bel hè even op 0681628096 Gr Marco Baars Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts