LoesJohn Posted July 23, 2016 Share Posted July 23, 2016 Goedendag allen, We hebben afgelopen december enkele pepertjes geplukt in Mexico, en deze in Nederland laten drogen.Ondertussen zijn het serieuze planten geworden, en we hebben de eerste pepertjes eraan zitten. Nu hebben we allereerst de vraag welke soort peperplant dit is, en wanneer we deze kunnen plukken om te nuttigen?Hebben mensen advies of tips, dan horen we dit graag. We hebben overigens nog een behoorlijke hoeveelheid van deze zaadjes bewaard. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnkort1965 Posted August 18, 2016 Share Posted August 18, 2016 Goede dag uk zou graag wat hebben ik heb de standaar Peter uit het tuincentrum Microsoft vriendelijk willen zijn Groetje wat voor mij opsturen --adres verwijderd door moderator. Adresgegevens alleen delen via privébericht a.u.b.-- Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts