Geplaatst: 4 augustus 20169 j Hey folks! Gaan jullie ook met vakantie dit jaar? En zo ja, waarheen en wat doen jullie dan met de tuin? Zelf ga ik 2 weken hiken (trektocht, niet hitchhiking) door het zuiden van Noorwegen, mijn vriend en buurvrouw passen samen op de plantjes en eten alle oogst op die zich in die twee weken vormt. Dan hangt het in ieder geval niet te verpieteren! Schrijft over outdoor, groene en duurzame lifestyle op http://www.cherrycharlie.nl (shameless plug)
Geplaatst: 5 augustus 20169 j Hey you als het twee weken duurt zorg ik voor een heul schone tuin en vraag de buuv om wat te gieteren in de kas als het nodig is, oogst is voor haar en een andere buuv die ook eventuele grotere hoeveelheid voor ons kan invriezen; dit jaar bijvoorbeeld een deel van de pruimen als het wat langer duurt vraag ik daarbij een van de leden van de club die tegen een kleine betaling schoffelt en het gras bijhoudt
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.