Joop1 Geplaatst: 4 april 2017 Geplaatst: 4 april 2017 Ik probeer, op de valreep, nog Doesburgse mosterdsoep (eigen recept) te maken. Voor Jorieke neem ik mee: koffie en suiker. Quote
Gwen Geplaatst: 4 april 2017 Geplaatst: 4 april 2017 Ha, Ik heb gekocht: - 4x 1.5 liter cola- 2x fruitdrink met witte druif en citroen- 1x tomatensap- 1x appel- peren dubbeldrink Ik kan ook turks brood bestellen en dan bak ik denk ik niks. Want mijn keuken staat nog op zijn kop. Tenzij het last- minute wordt. En ik kan van die kant en klare diepvriespizza's menemen waar je nog wat. groente, kruiden, vlees en kaas (van Jorieke wellicht) op kunt gooien zodat het wat beter belegd is. Dat snij je in stukjes. Gwen Quote
Joop1 Geplaatst: 4 april 2017 Geplaatst: 4 april 2017 Ik probeer, op de valreep, Doesburgse mosterdsoep (eigen recept) mee te nemen. Voor Jorieke neem ik mee: koffie en suiker. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 4 april 2017 Auteur Geplaatst: 4 april 2017 Beide genoteerd.Gwen je brengt al genoeg mee hoor met het drinken. Quote
Gwen Geplaatst: 4 april 2017 Geplaatst: 4 april 2017 Ha, Ok, dan houd ik het daarop en eventueel een baksel van mij. Als ik bak dan wordt het hartig. Gwen Quote
weknow Geplaatst: 4 april 2017 Geplaatst: 4 april 2017 Ik laat het je nog weten Angela. Dus "don't worry!" Wat in gedachten, maar moet donderdag of vrijdag nog boodschappen gaan doen. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
angela († maart 2025) Geplaatst: 5 april 2017 Auteur Geplaatst: 5 april 2017 Van sommige weet ik het wel Weknow! Is goed Gwen kijk maar of je nog zin hebt in bakken Quote
dennis78d Geplaatst: 5 april 2017 Geplaatst: 5 april 2017 Op de valreep wordt mijn aanmelding een +1. Mijn vriendin gaat gezellig mee Ik neem nog wat lekkers mee voor de lunch. Een cake of wafels en een fles fris. Quote http://www.moestuinforum.nl/blog/dennis78d/
Goldfish Geplaatst: 5 april 2017 Geplaatst: 5 april 2017 Beide genoteerd.Gwen je brengt al genoeg mee hoor met het drinken. Ze neemt inderdaad wel zoveel mee dat ik besloten heb om de helft daarvan te vergoeden, om vervolgens dus namens mijzelf "te geven". Is wel zo passend aangezien wij ook al de auto delen dit jaar. Quote
weknow Geplaatst: 6 april 2017 Geplaatst: 6 april 2017 Voor Jorieke: keukenrollen en 2x suiker. Voor eet & drinktafel: karnemelk, 2 x icetea, 2x knackebrot, melba-toast, kuipje smeermargarine. Voor jarige vader: potje gemengde bessenjam (diepvries leeggemaakt met bramen, zwarte bessen, rode bessen, kruisbessen en beetje framboos) en het resultaat is opvallend lekker. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Raquette Geplaatst: 7 april 2017 Geplaatst: 7 april 2017 Ik had je bericht op tijd gekregen Angela! Voor Jorieke neem ik een doosje van mijn lievelingsthee mee. Voor de gezamelijke lunch een aardappelsalade. Quote Everybody needs beauty as well as bread --- John Muir Algehele moes-, klus- en knutselblog: http://www.recoverista.com
Charly Geplaatst: 7 april 2017 Geplaatst: 7 april 2017 He Angela,Mijn optie voor veel tijd is appeltaart franginogwatOptie voor als minder tijd is het bananenbroodMaar stel dat ik echt geen tijd meer vind (krijg net nog een vergader verzoek over Q1 cijfers - gaaaaap), mag ik dan terugvallen op het Turkse brood? Quote wees bevriend met kleine dingen
angela († maart 2025) Geplaatst: 7 april 2017 Auteur Geplaatst: 7 april 2017 Raquette staat erop! Charly Ja prima maar ik laat dat bananen/appeltaart gewoon zo even staan Quote
Nat74 Geplaatst: 7 april 2017 Geplaatst: 7 april 2017 Ik zat te denken om Tomaat/mozzarella/basilicumspiesjes mee te nemen en een zak paaseitjes en een pak appelsapIs dat wat? Verstuurd vanaf mijn SM-N7505 met Tapatalk Quote
Nat74 Geplaatst: 7 april 2017 Geplaatst: 7 april 2017 En een pot pindakaas voor Jorieke Verstuurd vanaf mijn SM-N7505 met Tapatalk Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 7 april 2017 Auteur Geplaatst: 7 april 2017 Is goed hoor ik schrijf het op Quote
Gwen Geplaatst: 7 april 2017 Geplaatst: 7 april 2017 Ha, Wat ik ga bakken, wordt.......... groentequiche/ -taart. Vegetarisch Gwen Quote
Cupcakeje Geplaatst: 7 april 2017 Geplaatst: 7 april 2017 Ik lees nu dat ik chocolade melk moet meenemen daar heb ik geen rekening mee gehouden. Ik neem Spaanse crackers mee , bonbons , fudge en energie drank, bruchetta en smeerworst mee. Maar heb geen chocolade melk in huis coor zoveel mensen Kan wel een fles limo meenemen ? Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 7 april 2017 Auteur Geplaatst: 7 april 2017 Fles limo is prima!Je hebt volgens mij zelf de chocolade melk doorgegeven of ik heb het verkeerd gelezen? Quote
Cupcakeje Geplaatst: 7 april 2017 Geplaatst: 7 april 2017 Fles limo is prima!Je hebt volgens mij zelf de chocolade melk doorgegeven of ik heb het verkeerd gelezen? Ik had geschreven dat ik nog nadacht over drinken, ik snap dat dit wel makkelijk te interpeteren is als chocomelk in mijn geval Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 7 april 2017 Auteur Geplaatst: 7 april 2017 Nou dit staat er in je berichtje:Ik neem wel iets mee voor de lunch hoor ! 4 stukken chocolade fudge 1 puur en 1 can melk chocolade. En een doos handgemaakte bonbons. Maar ben verder nog aan het bedenken of ik mog iets hartigs mee kan nemen. Vandaar nog Nijs gemeld Met die 1 can melk chocolade ben ik uitgegaan van een kan chocolade melk Quote
Gwen Geplaatst: 8 april 2017 Geplaatst: 8 april 2017 Ha, Heb 2 hartige taarten/quiches gemaakt. Beide glutenvrij met NIET gecertificeerd meel, dus er kan een gluutje inzitten. Eentje is geheel lactose-/melkvrij. De ander heeft wel kaas. Ze zijn beiden vegetarisch. En verder dus wat ik had opgegeven. Wat ik voor Jorieke meeneem weet ik pas op het moment zelf want ik mest nog even mijn voorraden verder uit omdat mijn keuken in verbouwing is. Wil ze wijn? Heb nog flessen liggen en geen idee of het nog te drinken is. Maar ik drink het sowieso niet. En mijn gasten ook eigenlijk niet. Dus het ligt al jaren te verstoffen (en vervetten) op een plank. Gwen Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.