Ga naar inhoud

Belangstelling voor jampotjes? MTFD april-mei 2017

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dan kan alvast gaan sparen...

Het zijn jampotten van Hero met lichtblauw deksel en iets groter jampotten met blauw geblokt deksel.

Ook kan ik koffiemelk flesjes sparen (denk van ongeveer 100-125 ml?) het zijn van die kleine flesjes

Geplaatst:

Zoveel!

Weet ik nog niet, maar dan ga ik alvast mijn collega's vragen om weer lege jampotten en koffiemelk flesjes te sparen voor mij. Toevallig ook belangstelling voor een aantal HAK potjes met zon 1,2 3 deksel?

Geplaatst:

Ciska:

Die koffiemelkflesjes, iets van ongeveer 100 ml, mooi maatje, als die een metalen dopje (zoals jampotjes) hebben, dan zijn ze voor mij perfect om dunne pepersauzen in in te maken.

En dan wil ik er graag een aantal ...

1120183653         2025_teeltlijst (.xlsx)

Geplaatst:

@angela, de vader van de thuiskok spaart de HAK potjes voor mij. Ik zelf heb er niet meer nodig, Er staat hier nu voor 10 jaar aan appelmoes in de kast Ik heb even gemeten maar er zit indd ongeveer 200 tot 300 ml aan inhoud in. Is dat genoeg? Ik heb er een aantal mat gewoon deksel en een aantal met 1,2 3 klik systeem...als je wil zijn ze voor jou. Ik heb even geteld, het zijn er 14. Ik vraag tegen de dag van de moestuinforumdag wel weer of hij er nog meer heeft.

@henkg ik ga voor jouw vragen om lege koffiemelk flesjes te sparen. (Zijn van friesevlag met blauwe metalen dop) ik heb in de winkel gekeken en er zit ongeveer 180 ml koffiemelk in zo een flesje.

@Rob ik ga voor jouw jampotjes sparen.....zal wat extra jam op de boterhammen van de clienten gaan smeren

We nemen de spullen mee naar de moestuin forum dag

Geplaatst:

Nee, ik heb denk ik een aantal van de middelste maat. ik zal morgen eens voor je kijken in de winkel...

EDIT: Angela, ik heb even gekeken en het zijn de HAK potjes met 360g netto inhoud. Ik denk dus indd de middelste soort.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...