Hanneke Geplaatst: 11 september 2010 Geplaatst: 11 september 2010 Hoi leden van moestuinforum Nadat ik bij mijn ouders wat aardbeien heb gekweektben ik nu in mijn eigen tuin aan de slag gegaan.Ik heb nu courgettes, paprika's, wortels en prei uitzaad gekweekt, maar heb ook van anderen wat planten gekweekt. Ook kruiden (keukenkruiden) doen het erggoed in mijn tuintje. Verse munt, basilicum en salie.Heerlijk om wat takjes uit de tuin te plukken. Groetjes Hanneke Quote
Frank Houweling Geplaatst: 11 september 2010 Geplaatst: 11 september 2010 Welkom op Moestuinforum! Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Jorieke123 Geplaatst: 11 september 2010 Geplaatst: 11 september 2010 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
kustlijn Geplaatst: 12 september 2010 Geplaatst: 12 september 2010 Welkom, en veel plezier hier op het forum Hanneke. Quote Onze nieuwe habitat : https://youtu.be/BapOVa6jPgg Zittauer Gebirge ( Natur, Wandern, Entspannung, Ruhe )
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.