Ga naar inhoud

Featured Replies

Geplaatst:

Hallo,

Is hier ook een speciaal kopje op de website over vragen over pootaardappelen?

Ik ben beginner. En zag dat pootaardappelen zeker 90/100 dagen moeten groeien, soms zelfs langer.

Wat voor aardappelen eten jullie in de tussentijd, gewoon aardappelen uit de winkel?

En hoeveel kilo pootaardappelen kopen jullie gemiddeld als je er tot het nieuwe jaar van wil kunnen eten?

aangepast door Gast

Geplaatst:

Geeft niks hoor, maar je vraag betreft dus eigenlijk niet speciaal iets over 'poot' - aardappelen, maar gewoon over het telen van aardappelen ( en daarvoor poot je inderdaad kleine aardappelen, althans, de meesten doen dat zo, je kúnt ook zaaien of gewone grote aardappelen nemen )

Kijk dus voor je antwoorden gerust bij de topics over 'aardappelen'

Geplaatst:
  • Auteur

Klopt. Waar staat dit topic over aardappelen? (ik ben nieuw op deze site)

Geplaatst:

Ik zal proberen om jouw vraag te beantwoorden. Ik teel aardappelen voor het hele jaar. Soms red ik dat niet en moet er in juni een zakje gekocht worden in de supermarkt. Zal dit jaar wel niet gebeuren. Ik heb nog genoeg om het te halen.

Hoe doe ik dat? Ik heb ongeveer 60 m2 grond gereserveerd voor de aardappelen. Ik verbouw daar verschillende soorten op. Hele vroege om eind juni al te eten. Aardappelen die een hoge productie hebben en ten slotte aardappelen die heel lang bewaren.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic