meekje Geplaatst: 6 mei 2017 Geplaatst: 6 mei 2017 Is er iemand die wat zaden van grootbladige spinazie Winterreuzen ofzo voor mij heeft? Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
meekje Geplaatst: 8 mei 2017 Auteur Geplaatst: 8 mei 2017 Inderdaad, zal er even gaan kijken. Meestal kom ik niet verder dan de Boerenbont hier.. Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
RobO Geplaatst: 9 mei 2017 Geplaatst: 9 mei 2017 ik ben internetfan van ze, prima spul....wel je handjes op je rug houden hoor Quote
John Lamers Geplaatst: 9 mei 2017 Geplaatst: 9 mei 2017 Ik zal even kijken, ik heb het zelf als proefje gezaaid en nog wel zaad over. Weet alleen niet waar ik het heb Quote
meekje Geplaatst: 9 mei 2017 Auteur Geplaatst: 9 mei 2017 Internetshoppen heb ik nog helemaal niet aan gedacht! Voor mij (afhankelijk van rolstoel en/of scootmobiel is het naar Hoogeveen reizen toch niet echt makkelijk.. En ik zal vast heel hebberig worden als ik er ben Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
meekje Geplaatst: 9 mei 2017 Auteur Geplaatst: 9 mei 2017 Ik zal even kijken, ik heb het zelf als proefje gezaaid en nog wel zaad over. Weet alleen niet waar ik het heb Dat zou lief zijn.. ik wil het ook eens proberen i.p.v. ronde zaden.Als je het vindt hoor ik het wel Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 9 mei 2017 Geplaatst: 9 mei 2017 Ik heb een wilde spinazie voor je komt bij vreeken vandaan.Gigante d'inerverno Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
meekje Geplaatst: 9 mei 2017 Auteur Geplaatst: 9 mei 2017 Fijn, ik zal je een pb sturen! Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
John Lamers Geplaatst: 10 mei 2017 Geplaatst: 10 mei 2017 Ik heb de zaden gevonden, zal ik ze via de post versturen? Ge john Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.