Gast Geplaatst: 9 mei 2017 Geplaatst: 9 mei 2017 Hoi allemaal.Helaas heb ik niet heel veel aan ruil dingen omdat ik eigenlijk helemaal opnieuw moet beginnen Wel kan ik stekjes van munt meenemen of van framboos of van de bessenstruiken. Ook kan ik mijn zaden doos meenemen. Ik heb de gele framboos en de rode. Ook heb Ik een doornloze braam waar ik een stek van kan halen.Ik heb ook nog groninger spruitjes gezaaid dus daar kan ook wat van weg. Ik zoek:Vaste winterharde kruiden wat maakt niet uit.Paprika welke maakt niet uit was te laat met zaaien.Kruiden om thee te maken.winter vaste groente. Quote
Ciska Geplaatst: 9 mei 2017 Geplaatst: 9 mei 2017 Jessica, Ik heb paprika sweet banana, is dat wat voor je?Verder ga ik even wat kruiden voor je stekken...ik heb oregano hot en spicy, marjoraan, thijm, maggi, rozemarijn, Ik ga voor mijzelf nog peterselie zaaien dus kan ik voor jou ook wat zaaien als je wilt. Voor kruiden voor thee...welke had je in gedachten? Ik heb duizendblad, kamille, citroenmunt....roep maar! Quote
Gast Geplaatst: 9 mei 2017 Geplaatst: 9 mei 2017 Hoi CiskaDaar zou ik heel blij mee zijn met de paprika. En de oregano hot en spicy klinkt ook erg leuk en Maggi mag van mij ook wel.Peterselie heb ik gelukkig zelf kunnen zaaien.Daarnaast zou citroen munt ook heerlijk zijn voor thee en voor mijn munt collectie. Helaas heb ik niet zoveel ruimte meer dus hier zal ik al enorm blij mee zijn.Zeg maar wat je er voor wilt hebben wil je er ook wel voor betalen. Quote
Gast Geplaatst: 9 mei 2017 Geplaatst: 9 mei 2017 Ook heb ik nog bieslook staan die best groot is dus daar kan ik ook een stuk van meenemen voor iemand als er belang bij is. Quote
Ciska Geplaatst: 9 mei 2017 Geplaatst: 9 mei 2017 No problemo Ik wacht jouw zadendoos wel af of misschien is er iets anders....we komen er vast wel uit. Ik ga de citroenmunt voor je stekken....die dingen zijn zowat niet dood te krijgen en stekken heel gemakkelijk Rest zet ik op de lijst Quote
Gast Geplaatst: 9 mei 2017 Geplaatst: 9 mei 2017 Hoi CiskaTop bedankt alvast. En misschien heb ik ook nog wel wat dan zet ik het in mijn ruillijst als ik nog iets heb wat weg mag of waar ik van over heb.Groetjes Jessica pilon. Quote
Gast Geplaatst: 11 mei 2017 Geplaatst: 11 mei 2017 Hoi allemaalOok heb ik nog Ananasmunt waar ik wat van kan stekken als iemand daar belang bij heeft. Quote
Gast Geplaatst: 11 mei 2017 Geplaatst: 11 mei 2017 Ook heb ik nog een groene rabarber plant deze mag ook weg. Mocht iemand daar belang bij hebben dan hoor ik het graag. Ook heb ik nog wel wat lege plastic potten. Mocht iemand daar ook belang bij hebben. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.