Geplaatst: Maandag om 20:271 d Ik heb van onderaf wat blad geoogst van de boerenkoolplant. Ik haal alleen eraf wat ik op dat moment nodig heb. Net als bij de palmkool oogst ik de boerenkool van onder naar boven. Ik heb alleen wat compost toegevoegd aan de boerenkoolplanten @Petrasmoestuin Maandag om 20:281 d aangepast door Janie
Geplaatst: 9 uren geleden9 u Hé wat leuk @Janie ; jij ook peultjes 😋Ik oogste hele kleintjes net voor de vorst…ik sneed een kant open blancheerde ze ff en wat roomkaas ertussen op de borrelplank…😋🌱👩🍳🌱🐓🌱🎄🌱En nog een gestreepte biet voor in dunne plakjes er bij op…😍😋
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Ja @Vrouwholle ik had inderdaad nog wat peultjes! Niet veel en het gaat niet hard maar desondanks ben ik er erg blij mee. Klinkt heerlijk jouw borrelplank! 🤗
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Ik vind dat wel stoer…peulen in december oogsten! 😊 lukt mij al nauwelijks in de zomer maanden! 😱
Geplaatst: 1 uur geleden1 u @Petrasmoestuin nee het is yakon! Lijkt een beetje op zoete aardappel maar is toch echt een ander plant. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Nou @jootje ik heb mazzel denk ik! Ik heb ze in september gezaaid als experiment en door het zachte weer heb ik toch 2x een beetje kunnen oogsten. 😉
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.