Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Image Image Image Image Image

Featured Replies

Geplaatst:

Ik neem de icetea en bronwater wel mee

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Geplaatst:

Ik zie dat er redelijk wat brood komt, zal nog een potje jam meenemen. Druif/braam wordt het.

Geplaatst:
  • Auteur

Nou er komt eigenlijk maar weinig brood dus daar hoeft je het niet voor te doen.

Voor de proeftafel altijd leuk om te testen.

Geplaatst:
  • Auteur

Ik neem nog een vega soepje mee, aangezien ik vandaag nog meerdere kilo's tomaten heb geplukt en sommige waren al aardig zacht.

Geplaatst:

Kennen jullie de mop van de bananen carameltaart.......nou die komt niet

Maar daarvoorin de plaats komt er een heerlijke ambachtelijke appeltaart.

Sorry.......overvolle agenda en hoofd niet naar staan om in de keuken te gaan staan.

Wat in het vat zit verzuurt niet.

Je houd hem te goed.

Geplaatst:

In dat geval.ga ik geen appeltaart koeken maken. Ik ben net thuis van 11,5 uur werken en als.er dan al appeltaart komt vind ik het een beetje overbodig om nu nog uitgebreid de keuken in te duiken voor iets soort gelijks.

Ik neem nog wel 3x appelsap en 3 blikjes cola mee en zelfgemaakte bonbons

Geplaatst:
  • Auteur

En ik dacht dat die taart vandaag al gebracht was

verandering voor beide is genoteerd.

Geplaatst:
  • Auteur

Nou als er morgen dan nog maar appeltaart is?

Geplaatst:

Ik maak.morgen ochtend nog wel verse.popcorn dat is zo gedaan en kan nog wel even tussen alle plantjes checken en de auto inladen

Geplaatst:

Een licht chaotische avond heeft er voor gezorgd dat ik net een Israëlische rode koolsalade heb gemaakt. De forbidden rice komt een andere keer.

Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic