jootje Geplaatst: 2 oktober 2018 Geplaatst: 2 oktober 2018 Hoi,Heb nog een aantal boeken die weg mogen. eventueel ruilen tegen wat leuks? Quote
Spitskool Geplaatst: 2 oktober 2018 Geplaatst: 2 oktober 2018 De kruidenboeken lijken me heel leuk! Ik zal even googlen en kijken welke van de twee mijn voorkeur heeft. Misschien staat er iets in mijn ruillijstje wat je ervoor terug wilt hebben? Ik heb bijvoorbeeld het boek de zaadvergadering nog te geef. Als je interesse hebt... Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Spitskool Geplaatst: 2 oktober 2018 Geplaatst: 2 oktober 2018 Jeps, de helende kracht van kruiden. Die wil ik graag van je overnemen. En het kliekjesboek en het boek over snoeien, mag ik die eens doorbladeren op de MTFD? Lijken me ook een boeiende boeken! Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
jootje Geplaatst: 2 oktober 2018 Auteur Geplaatst: 2 oktober 2018 Kruidenboek voor jou, Spitskool. Ik zou heel graag jouw boek willen, de zaadvergadering. De andere boeken hoop ik nog te ruilen...maar ze komen sowieso mee naar de mtfd Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.