ValeriePlantje Geplaatst: 18 januari 2019 Geplaatst: 18 januari 2019 Ik wil zo stilaan beginnen uitkijken naar zakken potgrond om mijn moestuinbakken te gaan vullen. Aangezien het toch redelijk wat bakken betreft wil ik uiteraard de kostprijs van mijn grond zo laag mogelijk houden. Ik heb nu de mogelijkheid om heel goedkoop zakken potgrond te kopen in de Gamma van het merk OK (zo'n 3,70 € per zak) Daar ik heel wat zakken zal nodig hebben is deze prijs uiteraard heel verleidelijk. Ik was van plan om, eens alle bakken gevuld zijn, de potgrond te verrijken met een goede meststof. Nu vraag ik mij af:- Is het echt nodig om meststoffen toe te voegen aan goedkope potgrond?- Zo ja, welke meststof raden jullie mij aan?- Hoe zouden jullie het aanpakken? Quote
Trea Geplaatst: 18 januari 2019 Geplaatst: 18 januari 2019 (aangepast) Na het lezen van de andere reacties en de artikelen waarnaar wordt gelinkt, heb ik mijn reacie verwijderd. 21 januari 2019 aangepast door Gast Quote
paddestoelengek Geplaatst: 18 januari 2019 Geplaatst: 18 januari 2019 ik denk dat je hier genoeg informatie kan vinden:https://www.consumentenbond.nl/test/woning-huishouden/test-potgrond Quote moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
ValeriePlantje Geplaatst: 18 januari 2019 Auteur Geplaatst: 18 januari 2019 Bedankt voor de link, Paddestoelengek. Super informatief! Quote
weknow Geplaatst: 18 januari 2019 Geplaatst: 18 januari 2019 Hier kort en duidelijk antwoord van Velt:https://www.velt.nu/vraag-antwoord/moestuinvragen/hoe-maak-je-potgrond Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.