Ga naar inhoud

MTFD april 2019 Ciska....graag controle!!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi Ciska, ik heb belangstelling voor zaadjes van kropsla ‘brun d’hiver’ en voor je aloe vera stek - die van de vorige mtfd (ik meen van Cupcakje) is om onduidelijke reden niet aangeslagen, dus hoop ik nog een poging te wagen.

Ik zie zo snel nog geen wensen van jou waar ik aan kan voldoen, misschien zie je nu of later nog iets op mijnlijstje? Ik pas het nog steeds aan.

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Geplaatst:

Wat? een druivenstek

Geintje.... ga ik voor je regelen. iemand op het complex had massa’s over..en ik ben mijn overtollige dahlia knollen kwijt..

Geplaatst:

hai Ciska,

Ik heb interesse in:

Spitskool “filderkraut”

Spitskool “Prospera”: vosrtbestendig

Sla-andijvie Baravia “blonde de Paris

Kijk maar in mijn lijstje of er wat van je gading is

Groetjes Claudia

Geplaatst:

Is super goed gegaan.....waren honkbal formaat, misschien net wel wat groter. Alle 8 overleefd en verorberd

Heb nu ook zelf gezaaid...kijken wat dat wordt

Zal ik wat bleekselderij voor je opkweken?

Geplaatst:

Ik houd me aanbevolen voor enkele kool zaailingen.

En ik zie dat je oregano zoekt die heb ik volop is wel de wilde?

En ik zie dat je bij mij stek helleborus hebt opgeschreven maar ik zoek echt alleen zaailingen die je anders toch weg zou doen dus doe geen moeite om te stekken splitsen enz.

Geplaatst:

Jammer de bammer....hij staat al in een potje.... is waarschijnlijk een zaailing geweest die ik over het hoofd gezien heb. Staat namelijk niet op de gebruikelijke plek

Koolzaailingen noteer ik morgen voor je

En oregano....zolang het blad lekker naar oregano geurt...istie welkom. Wij gebruiken veel thijm en oregano...wil dus een groot veldje aanleggen voor de droog....

Geplaatst:

Ja die oregano ruikt erg lekker al staat hij bij mij voornamelijk voor de bijen.

Als je hem een keer in bloei laat schieten hoeft je zelf geen veldje aan te leggen dat doet hij zelf dan wel

Ik kijk nog even wat ik zaai voor de ruiltafel (behalve tomaten )

ik wou eigenlijk palm kool doen maar zag op het zakje dat het nog te vroeg is.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...