Charly Geplaatst: 13 april 2019 Geplaatst: 13 april 2019 Ha die Cis!Hebbie nog een bleekselderijtje voor me toevallig?Als je nog wat ziet bij mijn lijssie, laat weten Oh ja en als we mekaar zien bij de MTFD, ff agenda's trekken voor de tent-date Quote wees bevriend met kleine dingen
Ciska Geplaatst: 13 april 2019 Auteur Geplaatst: 13 april 2019 Hey charl....Heb nog iets en zet ik voor je klaar....enne deal Quote
Ciska Geplaatst: 15 april 2019 Auteur Geplaatst: 15 april 2019 Heeft er iemand nog zaden van gewone bietjes.?....de mijne weigeren op te komen Quote
Ciska Geplaatst: 16 april 2019 Auteur Geplaatst: 16 april 2019 Ook ik gooi de lijst dicht, er is wat gerommel in de privé sfeer dus ik weet niet hoe de zaken van de week verlopen dus ga voor de zekerheid alles alvast klaarzetten. Ik had al veel in kratten, maar zal de laatste dingen nog toevoegen.....voor zaden kun je altijd nog vragen. Heb veel, behalve gewone bietjes Quote
jootje Geplaatst: 16 april 2019 Geplaatst: 16 april 2019 Als jij nog 5-6 sjalotjes voor deze dame hebt? Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 16 april 2019 Geplaatst: 16 april 2019 Jij krijgt van mij ook nog:salvia Hot lips,peper plantjes,laurier,dropplantje En je bracht misschien nog crème voor me mee. Quote
Goldfish Geplaatst: 16 april 2019 Geplaatst: 16 april 2019 Hoi Ciska, er is nog geen tegenruil. Mag ik die omzetten in een ruiltegoed voor een volgende MTFD?! Pure 85% choco van de Aldi of de 81% van de Lidl mag ook. Quote
Ciska Geplaatst: 17 april 2019 Auteur Geplaatst: 17 april 2019 @angela: prima....zet er bij, crème wist ik nog @ Vincent, ik had flink wat chocolade voor je meegenomen, dus komt goed @ jooooo...tuurlijk. Komt voor de slager Quote
Ciska Geplaatst: 19 april 2019 Auteur Geplaatst: 19 april 2019 Zo......alles staat zowat klaar, gemerkt en gelabeld in kratjes en dozen. Lijstje printen en morgen nog de laatste planten van de tuin halen en de oranjekoek inelkaar flansen. zondagmorgen komen de laatste plantjes uit de kas en dan vertrekken maar... Moet echt niet vergeten......... zonnecrème, krat voor de cavia (s) .....en zonnebril.... ben benieuwd of wij ook een bus nodig zullen hebben... Quote
Ciska Geplaatst: 21 april 2019 Auteur Geplaatst: 21 april 2019 Oranje koek.....checkKratten vol.....check.Lijstje.....checkCaviabox....checkZonnebril en zonnebrand.....check.Extra bordjes....checkKoelboxen en elementen....checkMooi weer ....checkVolgend keer grotere auto.....wordt aan gewerkt Het wachten is op Koolrabi en dan rond 9.15 - 9.30 uur vertrekken, verwachting is rond 11.30 - 12.00 uur aanwezig te zijn. Uitzonderingen daargelaten net als vorige week....ahum. We hebben er zin in.. tot straks!! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.