Stef01 Geplaatst: 27 januari 2019 Geplaatst: 27 januari 2019 (aangepast) Zelf woon ik in een warm klimaat waardoor het mogelijk is het hele jaar te tuinieren doch zijn er altijd problemen , mijn vraag hoe kan ik mijn komkommer jonge vruchten beschermen tegen insecten , ze worden aangebeten maar zie niet waardoor , zijn er biologische mogelijkheden om deze te beschermen dank je 27 januari 2019 aangepast door Gast Quote
RockyRambo Geplaatst: 30 januari 2019 Geplaatst: 30 januari 2019 Weet je ook wat voor soort insecten? Komkommers hebben het meeste last van de spint, maar bladluizen, trips en witte vlieg kunnen ook wel voorkomen. Je kan eventueel kijken naar producten als https://www.biogroei.be/chrysopa Quote De kracht van een druppelaar
Stef01 Geplaatst: 31 januari 2019 Auteur Geplaatst: 31 januari 2019 Bedank voor je antwoord , dat is juist het probleem in vind niets op de vruchten ik zie juist een wonde op de vrucht waardoor er vocht uit komt en en geel word... al de insecten die je hebt opgenoemd hebben ze juist geen probleem mee.. ik heb nu gesproeid met een oplossing van blad en zeep dat een vreselijke stank afgeeft en lijkt beter te gaan hopelijk blijft het zo Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.