SpouterAce Posted March 12, 2019 Share Posted March 12, 2019 Hallo, mijn aloe vera krijgt behoorlijk wat uitlopers/stekjes, nu vind ik dit erg mooi staan, maar overal waar ik zoek, wordt alleen maar gesproken over het verwijderen van de stekjes. Mijn vraag is dus, kan het kwaad voor mn aloe vera dat de pot zich vult met jonge stekjes? Ik wil ze graag laten zitten. Ze komt tevens, dit voorjaar, in een grotere (terra cotta) pot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted March 12, 2019 Share Posted March 12, 2019 Lekker laten zitten! Ik laat ze ook zitten en af en toe als iemand een stekje wil haal ik er een kleinere af. De plant is al 15 jaar oud en heeft totaal geen probleem met meegroeiende stekjes, misschien blijft de moederplant wat kleiner maar die verschillende planten samen zijn toch prachtig? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpouterAce Posted March 12, 2019 Author Share Posted March 12, 2019 Bedankt voor je reactie, ben blij dat ik ze kan laten zitten.Hopelijk houdt de aloë het bij mij ook zo lang vol Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts