windindewilgen Posted May 24, 2019 Share Posted May 24, 2019 Op zaterdag 29 juni 2019 is er de wereld beroemde abrikoos en perzik dag bij wind in de wilgen. Inloop vanaf 13.00uur. start 14.00uur. Voor koffie en thee wordt gezorgd. Einde ongeveer 17 a 18.00 uur. Adres wind in de wilgen, bronsweg 25, lelystad. met groet van wim. Quote Meer dan 180 rassen abrikozen, perziken en amandelen te koop . De kleinste met de grootste keuze. http://www.windindewilgen.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
motormuis Posted May 24, 2019 Share Posted May 24, 2019 Wat jammer nou, dan zijn we net onderweg naar Hongarije. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fruittuin17 Posted May 26, 2019 Share Posted May 26, 2019 Wat is er allemaal te beleven op deze dag? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
windindewilgen Posted May 27, 2019 Author Share Posted May 27, 2019 Ach, we eten wat abrikozen, en evt vroege perzik,, en lopen langs de perzik en abrikozen bomen, stilstaand en voor en tegens van al die verschillende rassen te benoemen..Ook zal er vriendelijk van mening worden verschild over smaak beleving, snoei, krul bestrijding en bodem verzorging.Als er tijd is, probeer ik nog een stukje ander fruit, appels,pruimen, peren, pawpaw, te showen. En als er nog meer tijd over is wil ik de vlak in de buurt zijnde bio groente tuinderij bezoeken. Quote Meer dan 180 rassen abrikozen, perziken en amandelen te koop . De kleinste met de grootste keuze. http://www.windindewilgen.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted May 28, 2019 Share Posted May 28, 2019 Aaah wat een leuk idee! Ik kan helaas niet, maar had me erg leuk geleken! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fruittuin17 Posted May 29, 2019 Share Posted May 29, 2019 Ik kan helaas ook niet. Klinkt wel erg leuk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charly Posted May 29, 2019 Share Posted May 29, 2019 Ik ga het es in de groep gooien hier. We zijn niet erg bedreven nog met onze drie abrikozen, waarvan dit jaar de eerste draagt, maar willen graag bij leren. Leuk idee! Quote wees bevriend met kleine dingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martijn Posted May 30, 2019 Share Posted May 30, 2019 Lijkt mij leerzaam. Zet het in de agenda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts