jootje Geplaatst: 15 juni 2019 Geplaatst: 15 juni 2019 Als ik nou volgend seizoen weer van die rare dingen zaai als mini bloemkool, kan iemand me dan even slaan? Vandaag de eerste geoogst....gaat net groter worden. Het kopje is een normaal kopje....ter vergelijking.En ik heb ook nog es plantjes hiervan uitgedeeld....nou....ik hoop dat degene die ze hebben geen grote eters zijn! Hahaha Quote
Patrijs Geplaatst: 15 juni 2019 Geplaatst: 15 juni 2019 Hier ook van die kleintjes, en dan heb ik geen mini maar gewone bloemkool gezaaid.Bij mij is het een combi van koolvlieg droogte en kou die er voor gezorgd heeft dat ze klein bleven.Voorheen nooit zo'n last gehad van koolvlieg ik zal maatregelen gaan nemen. De spitkool staat er naast maar die heeft er beduidend minder last van. Quote De moestuin van Patrijs
jootje Geplaatst: 15 juni 2019 Auteur Geplaatst: 15 juni 2019 Hmm..dat is minder, Patrijs. Bij mij is het nog de bedoeling dat ze klein blijven! En de plantjes zien er ook goed uit. Quote
buitenvogel Geplaatst: 15 juni 2019 Geplaatst: 15 juni 2019 Hier zijn het dit jaar super grote bloemkolen en broccoli geworden! Groter als in de winkel. En ik denk dat het komt door de konijnenmest die ik voor het eerst gebruikt heb. Quote
appelvrouw Geplaatst: 16 juni 2019 Geplaatst: 16 juni 2019 De plaatjes die ik van jou heb Jo geven nog niet echt sjoege, of een bloem, ze hebben er geen zin in Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.