citroen Posted January 2, 2020 Share Posted January 2, 2020 Bij mijn asperge planten die Geplant zijn in Maart 2019 is er 1 niet door gekomenDie zou ik nu willen bijplanten tussen 2 andereGa ik hier de wortels van de 2 nabije planten niet te hard raken Ze staan 40 cm uit mekaar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted January 2, 2020 Share Posted January 2, 2020 Je had al een soortgelijk topic, maar toen heb je de niet-opgekomen plant dus niet vervangen? niet-opgekomen-asperge-klauw-in-maart-geplant-t25496.html? Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
citroen Posted January 2, 2020 Author Share Posted January 2, 2020 Toen ik bemerkte dat er een niet doorgekomen was,waren ze in volle groei Daarom heb ik heb gewacht tot de Asperges in Winter rust kwamen ,Nu de moment dus ,volgens mij zijn ze nu al redelijk geworteld en zullen er hoe dan ook wortels sneuvelenOmdat ze zo kort bij elkaar staan en de wortels in alle richtingen verspreid lagen bij het uit planten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted January 3, 2020 Share Posted January 3, 2020 Zoals ik al eerder schreef kies ik er voor om vlak voordat ze weer gaan groeien te verplanten.De planten zijn nu nog een tijd in rust en gaan pas weer aan de gang als de grond 11 graden is.Verplant je nu dan heeft de plant geen verweer tegen beschadigingen. Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts