eskimo321 Geplaatst: 15 april 2020 Geplaatst: 15 april 2020 Deze clips doen meer dan de fix clips voor noppenfolie of schaduwdoek van ACD Serres. Hiermee bevestig je niet enkel folie of doek. Op de foto’s zie je hoe met deze clips makkelijk een plant, een lange bak (bevestigd op twee punten) of zelfs een fles van anderhalve liter wasverzachter ophangt in de serre. De mogelijkheden zijn eindeloos. De clips zijn 3D geprint en 1x getest in het kader van een ontwerpproject. De prijs is voor 30 clips, exclusief verzending. Normaliter kunnen de clips verstuurd worden tegen standaard tarief (België 1 euro, Nederland 1,5 euro). Quote
Wortel Geplaatst: 18 april 2020 Geplaatst: 18 april 2020 De prijs is voor 30, maar ik zie nergens een prijs? Wat zijn d er afmetingen van het clipje? Ik heb geen ADC kas, maar misschien past het wel. Quote
simonvb Geplaatst: 18 april 2020 Geplaatst: 18 april 2020 Ik heb er wel interesse in, ben ook benieuwd naar de prijs. Ik dacht om deze in de dakprofielen te zetten en tomatenplanten aan een touw te lijden, mogelijk op deze manier? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.