smotstún Posted August 14, 2011 Share Posted August 14, 2011 hallo iedereen,dit is mijn eerste vraag op dit forum. heb vorige week een kweekkas gemaakt met twee ramen met enkelglas. moet ik die ramen ook met witkalk o.i.d. insmeren. tegen verbranden van de net opgekomen plantjes. of zal dit zo`n vaart niet lopen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohanL Posted August 14, 2011 Share Posted August 14, 2011 Hallo .Zon hebben jullie die in Friesland dan,het is hier alleen maar bewolkt en regen. Zijn het vaste ramen dan? anders kan je ze er beter afhalen als het echt te warm is. Maar zo in de nazomer hoef je de ramen niet meer te witkalken profiteer maar van het beetje zon. Gr JohanL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smotstún Posted August 16, 2011 Author Share Posted August 16, 2011 ja de zon schijnt hier volop. het zijn losse ramen dus die zijn er zo afgehaald. bedankt voor de reactie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted August 16, 2011 Share Posted August 16, 2011 Ik zet er een stokje tussen zodat het even kan luchten op het heetst van de dag en na 4 uur gaat de bak weer dicht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts