citroen Geplaatst: 17 mei 2020 Geplaatst: 17 mei 2020 Wie heeft er verstand van een klepafdichting aanwezig in een gietijzeren Amerikaanse pomp nr 2 Er zit namelijk een terugslag klep afdichting in ,die ik nergens kan bekomen Is deze van leder ? van rubber ? welke dikte moet die hebben ? Waar kan ik die bekomen? Quote
Oudholland Geplaatst: 22 mei 2020 Geplaatst: 22 mei 2020 (aangepast) Is het een handpomp zoals dit model? Bij de pomp van mijn vader zit er onderin een stalen pen (als terugslagklep), en aan de zuiger onderaan de staaf zit een leren ring. Deze is na een aantal jaar inderdaad helemaal vergaan en bijna onherkenbaar. De zwarte buitenste ring op je 3e foto lijkt er wel wat op. De 2e foto kan ik zo niet thuisbrengen. Als je google't op "handpomp leer' kom je ze tegen. TIP: goed invetten met vaseline om hem erop te krijgen. Rob 22 mei 2020 aangepast door Oudholland Quote Oudholland Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.