Lievro Geplaatst: 19 mei 2020 Geplaatst: 19 mei 2020 In tegenstelling tot mijn ajuinen krijgen mijn sjalotten gele bladpunten. Ik geef deze water op regelmatige basis. Tot over enkele dagen ging alles super goed. iemand een idee wat het probleem kan zijn? Quote
Patrijs Geplaatst: 19 mei 2020 Geplaatst: 19 mei 2020 (aangepast) Het kan stikstof tekort zijn, mar ook een teken dat de sjalotten langzaam aan klaar zijn met groeien. Bij mijn sjalotten is ook een lichte verkleuring te zien: Wel heb ik ze sinds de laatste buien niet meer gegoten dus dat kan ook nog meespelen bij mij. 19 mei 2020 aangepast door Patrijs Quote De moestuin van Patrijs
Lievro Geplaatst: 19 mei 2020 Auteur Geplaatst: 19 mei 2020 Dat is wel uitzonderlijk vroeg. Ik denk dat ze nog maar een maand in de grond zitten. Quote
acpronk Geplaatst: 19 mei 2020 Geplaatst: 19 mei 2020 Ik heb dit jaar voor het eerst sjalotten en in 2 batches in de grond gezet. Als ik me goed herinner de eerste in maart en de tweede begin april. Beide beginnen ook gele bladuiteindes te krijgen. Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.