Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedemorgen,

Tijd om me even voor te stellen. Ik ben Daniëlle, en ben bezig mijn voortuin om te toveren tot moestuin. Wilde ik al jaren, en is er nu eindelijk van gekomen. Vind het ontzettend leuk om mijn eigen groentes te kweken en het is ook ontzettend leuk om samen met mijn kinderen te doen.

Omdat het mijn voortuin is, probeer ik er ook wat leuks van te maken. Op de paden komen houtsnippers, de borders werken we af met cortenstaal, en er komt nog een klein kasje bij.

Ik heb tot nu toe alleen in bakken gemoestuinierd, en nu wordt het wat groter. De kneepjes van het vak kijk ik wekelijks af tijdens het vrijwilligerswerk dat ik doe in een biologische moestuin. (Wasvenboerderij, fantastische plek!)

En hier ga ik ook lekker meelezen en leren.

Fijne zondag!

Daniëlle

3d02d259120f697f9fe8caf930e3c5f1.jpg

• Like 1
Geplaatst:

Leuk een moesvoortuin! En de wasvenboerderij is zeker een inspirerende plek! Vorig jaar zijn vrienden van ons getrouwd daar, was een mooi feestje op een heel fijne plek.

• Like 1
Geplaatst:

Mooi Danielle, en welkom!

ik ben benieuwd hoe de tuin er straks uitziet als hij groen en vol is!

• Like 1

Home is where the harvest is.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...