Jules Geplaatst: 29 mei 2020 Geplaatst: 29 mei 2020 Dringende vraag, als ik dit meng met wat zwarte grond voor mijn blauwe bessen, aalbes en druiven... gaat dat werken? zie foto Quote
Patrijs Geplaatst: 29 mei 2020 Geplaatst: 29 mei 2020 Kijk anders even HIER Jules, daar komt diezelfde vraag voorbij. Quote De moestuin van Patrijs
Patrijs Geplaatst: 29 mei 2020 Geplaatst: 29 mei 2020 De verschillende planten hebben verschillende behoeften. De aalbes staat bij mij in gewone arme zandgrond, regelmatig aangevuld met compost, mest en mulch. De blauwe bes wil zure grond (veengrond) Die wordt bij gebrek daaraan ook wel in grote metselkuipen gekweekt met de juiste grond. De druif staat hier in een gat gedeeltelijk opgevuld met kalkrijk puin en krijgt af en toe ook wat kalkkorrels en de stompjes van het oude stoepkrijt. De stippeltjes planten ……. hebben waarschijnlijk ook een eigen behoefte. Prima op te zoeken met de zoekfunctie. Cocopeat ken ik eigenlijk niet, is dat cocos (vezel) gemengd met peat (turf) ? Dat hebben wij hier in het dorp niet. Quote De moestuin van Patrijs
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.