Archer Geplaatst: 23 juli 2020 Geplaatst: 23 juli 2020 Wie naar Gardener's world kijkt weet dat Monty voortdurend 'liquid seaweed' gebruikt. Wie gebruikt dit nog en met welke dosis? En waar komen jullie het vloeibare zeewier? Quote
RobO Geplaatst: 24 juli 2020 Geplaatst: 24 juli 2020 (aangepast) niet meer, ik heb vroeger hier aan de kust zeewier "geoogst" en gier van gemaakt, werkte prima maar was me uiteindelijk te veel werk waarom? hierom ps Britten zijn ook gek op comfrey, smeerwortelgier , dat doe ik hier nog wel, we kweken Bocking 14 om dat te kunnen maken 24 juli 2020 aangepast door RobO Quote
Charly Geplaatst: 27 juli 2020 Geplaatst: 27 juli 2020 Bocking 14 is een smeerwortelsoort. Dat moest ik even googelen. Monty heeft het idd de hele tijd over zn liquid seaweed, 'or any standard tomatoe-feed". Ik ben voor die laatste gegaan. Het zelf maken van zweewier-gier leek me idd nogal een gedoe, vooral als je niet direct aan t strand woont enzo. Maar wel leuk om te proberen. Dus @Archer, of anderen. Als jullie er nog mee aan de gang gaan en iets geweldigs ontdekken: we lezen het graag Quote wees bevriend met kleine dingen
rorror Geplaatst: 27 juli 2020 Geplaatst: 27 juli 2020 Je kan ook bv iets aanschraffen inplaats van zelf te maken. Plagron is een goed merk; https://www.plagron.com/nl/producten/basisvoeding# Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.