lindaa Posted October 3, 2020 Share Posted October 3, 2020 Sinds twee weken heb ik een volkstuin toegewezen gekregen. Het plot is vrijwel leeg en ik kan niet wachten om te beginnen. Nu ben ik op zoek naar goede kwekerijen in Noord-Brabant, het liefste in de buurt van Breda. Natuurlijk is het mogelijk om een en ander online te bestellen, maar het liefst ga ik zelf even lang om te kijken, zeker als het om planten of stekjes gaat. Zaden zijn wat gemakkelijker online te bestellingen. Alvast bedankt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkg Posted October 3, 2020 Share Posted October 3, 2020 Wat kan helpen: Langs je volkstuin gaan, op een moment dat er veel volk is, op een zaterdagochtend of zo? Praatje maken. Daar vragen om adressen van kwekers. Met wat geluk krijg je van medetuinders stekken aangeboden, gratis! Quote 2025_teeltlijst (.xlsx) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts