snowrabbit Geplaatst: 28 september 2011 Geplaatst: 28 september 2011 Mijn vader en ik hebben eind augustus een moestuin over genomen.Vol enthousiasme zijn we er momenteel mee bezig.De tuin is een are groot.Op de moestuin staat een kas waar we nog het een en ander aan gaan verbouwen De kas.. De layout van onze tuin 1. De duokers (zelfbestuivende) Gele & rode kers!2. Kruisbes3. Appelboom4. Vijg5. Duopeer (zelfbestuivende)6. Krent7. Framboos8. Compostbak9. Blauwe druif10. Perzik11. Abrikoos12. Rozen13. Aardbeien 14. Gojlbes15. Heg16. Sloot 17. Kas18. Palmlelies19. Rabarber20. Mix van lelies-------------------------------------Dit is ongeveer wat er nu in de moestuin staat. We zijn heel veel van plan.Elke keer als we iets aanpassen zal ik het forum bijwerken
snowrabbit Geplaatst: 28 september 2011 Auteur Geplaatst: 28 september 2011 (aangepast) Afgelopen weekend een compostbak gemaakt: Betere foto volgt nog Ook staat het piepschuim klaar om de kas verder te isoleren. 28 september 2011 aangepast door Gast
snowrabbit Geplaatst: 28 september 2011 Auteur Geplaatst: 28 september 2011 (aangepast) Vorig weekend was het lekker weer, dus lekker in de kas bezig geweest. Deur een likje verf gegeven. Ook moesten we nog de kas isoleren. Er komt nog anti wortel doek over. Het begon tijdens de werkzaamheden erg warm te worden. De piek temperatuur van de middag was 38 graden. Binnenkort moet ik de aardbeien stekken. En als afsluiter even de ramen wassen 9 oktober 2011 aangepast door Gast
geedee Geplaatst: 28 september 2011 Geplaatst: 28 september 2011 Ben heel benieuwd naar je foto's.... vooral van die van nr 1 en nr 14 (puur uit eigenbelang ) wil ik ook nog aanschaffen nl. Is een flinke lap grond...kun je heel van van oogsten!
Helly Geplaatst: 29 september 2011 Geplaatst: 29 september 2011 Je layout ziet er leuk uit. Met wat voor programma heb je dat gedaan? Good things come in small packages
snowrabbit Geplaatst: 29 september 2011 Auteur Geplaatst: 29 september 2011 Je layout ziet er leuk uit. Met wat voor programma heb je dat gedaan? In een combinatie van Gimp en paint Maar ik wil graag zelf een programma gaan programmeren omdat te doen.Als ik dat programma af heb laat ik het weten;)
Aanbevolen berichten