EdwinR Posted November 13, 2011 Share Posted November 13, 2011 hierbij mijn ruil lijst: Spinazie rondzaadSpinazie amsterdams reuzenbladBloemkool lecerfBloemkool alfaAndijvie breedbladKropsla meikoniginKropsla hildeWortelen amsterdamse maxiBladserderijUien rijnsburger 5Uien platte strogeleUien brunswijker plattebloedrodeUien noordhollandse bloedrodeInmaak uien barlettaBosui witte van lissabonPrei zwitserse reuzenPrei winter reuzen 3Prei winter reuzen 2Bieslook fijneChinesekool granaatPompoen atlantic giantPompoen gele reuzenTomaat monneymakerDoperwten eminentTuinbonen driemaal witCapucijners rijs blauwe schokers(veeeeelll)Spaanse Peper cayeneAugurk kleine groene scherpePaprika yolo wonderPaprika california wonder duizendschoon (1 jarige bloem) gezochte zaden: alles wat eetbaar is en geen kool kruiden diverssier kalebasPreiKnoflookijsbergsla (o.i.d.)uien behalve de te ruil aangebodenPepersPaprikaTomaat stekjes van diverseaparte zaden van aparte groentes ook welkom (aparte kleuren)naja je kan het zo gek maken, zelfs gripzakjes worden gezocht . evt zelfs in een zaden map te leveren zie elders in vraag en aanbod alle zaden zijn van eigen oogst en anders van garant , vander wal etc ( de bekendere zaden leveranciers)) zaadjes kunnen in meervoud van 10 geleverd worden op de groot zadige na die gaan weer per stuk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heidike_21 Posted November 25, 2011 Share Posted November 25, 2011 Heey erdwinr . Ik heb nog zaden van bepaalde kruiden .Ik weet natuurlijk niet naar welke je precies op zoek bent ? Deze heb ik alvast beschikbaar : vrouwenmantel , hysop , vingerhoedskruid , peterselie en dille.Als je intresse hebt in een van de kruiden , geef je maar een seintje Quote http://axelsmoestuin.weebly.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonnee Posted November 25, 2011 Share Posted November 25, 2011 ik heb hier een ijsbergsla , een chocolate habanero, peperoncini en waarschijnlijk nog veel meer liggen, weet ik van het weekend als de doos weer thuis is ik heb wel interesse in de barletta en de bosuien, winterprei en capuceijners zal van het weekend de doos even doorspitten voor nog mee rleuks, heb volgens mij ook nog wel wat meer pepers, tomaten heb ik ook nog wel wat over en misschien nog meer van je lijst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts