Geplaatst: 19 december 202419 Dec Auteur We zijn ook veel takken aan het snipperen, waaronder een boel coniferentakken. Ze hebben dus een lekker pak met verse vloerbedekking! Jammer dat ze er altijd meteen op kakken. Varkens zijn zoveel schoner... die laten niet alles lopen in hun nest of bij hun voerplek. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 19 december 202419 Dec Ahh. Die laat zich fijn krabben! Gaat dat nog beter sinds de moeders weg zijn? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 19 december 202419 Dec Auteur Ja, sindsdien hebben we dit resultaat geboekt Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 14 januari14 Jan Auteur We hebben nog wat eigen hooi, maar gaan het daar toch niet mee redden dus we hebben maar even een hooibaal'tje' laten komen nu de grond/blubber nog bevroren is. Dan krijgen we onze hooikar tenminste naar het ossenhok. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 14 januari14 Jan Wat leuk @Jorieke123 Ik heb niet alles gelezen (ook geen tijd voor helaas), maar wat een lieve koppies zag ik bij de eerste. Hoeveel heb je er nu? 4? En ga je ermee fokken?
Geplaatst: 15 januari15 Jan Auteur We hebben er 2, en we gaan er niet mee fokken nee. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 25 januari25 Jan Auteur We hebben nog steeds wat 'nieuw' gras voor de ossen Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 2 maart2 Ma Auteur Via een doorgang naar een nieuw veld! Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 18 maart18 Ma Auteur En weer een nieuw veld! Het gras is nog wat flets van kleur... maar dat zal de komende tijd vast snel bijtrekken. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 20 mei20 Mei Auteur Ondertussen groeit het gras (en alle andere kruiden die daar groeien) lekker door! We sproeien wel hoor, anders was het een stuk triester geweest daar in die velden. Wat een droogte... en zeker met die wind van de laatste tijd. Smakelijk eten: En zo ziet het veld er uit waar ik ze vanmorgen weg haalde om door te schuiven naar een nieuwe groene oase. Nog best wat grote zuringplanten die last hebben van het zuringhaantje. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 20 mei20 Mei Eten ze dan wel de zuringbloemen? Of vallen die een beetje weg op de foto. Yug, ik moet er niet aan denken die droge zure korrels in je mond., We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 20 mei20 Mei Auteur Daar lijkt het wel op he, ik ga morgen eens op onderzoek uit. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 21 mei21 Mei Auteur Er staan ook nog wel veel 'bloemen' hoor, van de zuring. Maar er zijn er ook veel afgeknabbeld. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 24 juni24 Jun Auteur Ze helpen me weer van lekker wat druiventakken en uitgeoogste sugarsnap-planten af Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 26 augustus26 Aug 26 augustus26 Aug aangepast door appelvrouw We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 26 augustus26 Aug Auteur Hee! Zien we ze ook eens vanaf de andere kant Het gras is daar achteraan wel aardig dor he, daar komen de sproeiers net niet. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 26 augustus26 Aug Ja wel dor idd zoals de hele omgeving eigenlijk al alleen waar gesproeid is niet. Ze zijn nog wel echte kalfjes vind ik die kunnen nog wel een tijdje doorgroeien! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.