Ga naar inhoud

Knibbel knabbel knijsjes, iemand knabbelt aan de radijsjes!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn radijsjes kunnen over een dag of 5/10 geoogst worden. Zojuist ging ik even bij de kijken en toen zag ik dat er een hapje uit de knol was genomen. 

Iemand anders vind mijn radijsjes ook lekker! Hoewel ik dit snap, vraag ik me toch af wie dit gedaan kan hebben en wat ik hier aan kan doen? 😂

• Like 1
Geplaatst:

Ik kweek en eet ook graag radijsjes, maar er zijn meer liefhebbers.

Bij mij eten er regelmatig slakken mee. 

En die zijn zo onbeleefd om niet radijsje voor radijsje maar hapje voor hapje uit verschillende radijzen te eten.

Je eindigt dus met een aantal radijzen met een hapje er uit.

Het is het ultieme bio-keurmerk.

Slakken zijn vaak nachtdieren, dus als je ze op hun eetgewoonten wil aanspreken even met zaklamp in pyjama op onderzoek uit gaan. 

• Like 2
Geplaatst:

De slakken houden net iets te veel van de kolen hier. Radijsjes hebben ze nog niet gevonden.

Heb de buren laten weten dat ze niet moeten schrikken als er vanaf nu 's nachts iemand in onze moestuin aan het roddelen is. Nu nog aan vrouwlief uitleggen waarom ik tot een kot in de nacht weg blijf....

• Like 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...