Geplaatst: 7 januari 201213 j Syberisch Knoflook, wordt schijnbaar als sierallium verkocht maar ik hebde mijne gekocht alszijnde een knoflooksoort en ik moet zeggen de bladerenhebben een overheerlijke knoflook smaak. Ron
Geplaatst: 7 januari 201213 j Mooie alliumsoort heb ff gekekn: bij vreeken zaden hebben ze in d omschrijving staan dat bol, blad en ook de bloem eetbaar is.
Geplaatst: 7 januari 201213 j Die heb ik ook, maar ik ben nog te zuinig op me aparte alliums om te proeven Hou jij hem binnen ? Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 7 januari 201213 j Auteur Ja, hii staat binnen voor het raam, komt van vreeken, zo te zien hebbenze er nog. Hij groeit erg snel, misschien kan ik hem beter naar mijn koudemuurkas verhuizen(vorstvrij)? Ron
Geplaatst: 7 januari 201213 j Hij is gewoon goed winterhard, (maar die van jouw moet nu vast eerst afharden omdat hij binnen heeft gestaan)Voor dit soort vaste uien is Nijssen denk ik een goedkoop maar kwalitatief goed adres. Players only love you when they're playing.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.