jootje Geplaatst: 12 juli 2021 Geplaatst: 12 juli 2021 Ik heb hier achter het huis al heel lang geleden worteltjes gezaaid. Een wat kleiner ras, gezaaid in lange bloembak. Ging perfect, mooi loof. maar geen wortels…heel dunne sprietjes van wortels. En nu dan helemaal in bloei die bak. Op de grote tuin wortelen in de volle grond gezaaid. Had moeite met opkomen. Nog weer bijgezaaid…maar ook daar komen nu bloemen in. ik snap er niks van. Raar seizoen! Quote
Patrijs Geplaatst: 12 juli 2021 Geplaatst: 12 juli 2021 Heb je ze wel uitgedund? Quote De moestuin van Patrijs
Plukparadijs Geplaatst: 12 juli 2021 Geplaatst: 12 juli 2021 Hier ook veel doorgeschoten wortelen van mijn eerste zaaironde. Alleen heb ik er wel wortels aan zitten. Mijn later gezaaide wortels doen het (tot nu toe) beter. Quote
jootje Geplaatst: 13 juli 2021 Auteur Geplaatst: 13 juli 2021 Nee, niet uitgedund Patrijs. 😟😱 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.