Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst:

Dank je wel.

Geplaatst:

Vandaag is hij hier aangekomen! Heerlijk, neuzen door alle zakjes met zaadjes. Zoveel verschillende soorten! Alle groenten en kruiden zijn bekeken, vanavond de bloemen nog en dan gaat hij vrijdag naar Raxia!

Geplaatst:

Wat gaat het opeens lekker snel Ik sta op de uitkijk vanaf het weekend!

Geplaatst:
Wat gaat het opeens lekker snel Ik sta op de uitkijk vanaf het weekend!

Maak daar maar vrijdag van, want hij wordt persoonlijk gebracht, haha .

Geplaatst:

Raxia, als je via een Kialapunt de doos inlevert kost je dit maar 4,00 euro. Dan haal ik hem wel weer op op een kiala punt.

Deze is bij Plentyparts, shell en primera. Ik hoor wel hoe je het verzend. Veel plezier met uitzoeken! Nu is het weekend veel langer.

Geplaatst:

Oow, en zo'n kialapunt zit sowieso in elke Primera? Want mijn postkantoor zit ook in een primera Dus dan kan ik kiezen haha

Geplaatst:

Zooow, das een flinke envelop Heb alles even bekeken... nou moet ik nog beslissen wat ik wil hebben

Geplaatst:

ja lastig he?!

Ik had ook eerst van alles apart gelegd wat me wel iets leek....toen eens gedacht....waar ga ik dat allemaal laten....en toen meer dan de helft weer terug

Succes met uitzoeken!

Geplaatst:

Raxia, als je Kialapunt Enschede intoetst bij google kun je de adressen zien waar je kunt inleveren. Misschien zit

er een adres bij die in de buurt is.

Geplaatst:

Nah, alleen plenty-parts en die zit niet in de buurt. Dus dat wordt gewoon met de post

De envelop is het geld makkelijk waard! Heerlijk om wat te kunnen snuffelen en gewoon wat dingen te kunnen uitproberen met een paar zaadjes.

Hij gaat Maandag richting Bloemenkoningin!

Geplaatst:

Wat fijn!

Geplaatst:

Woeps, wordt toch morgen Primera is potdicht op deze paasdag.

-edit-

Hij is rond 12:00 afgeleverd bij post.nl en zou dus morgen of overmorgen er moeten zijn ^^

Geplaatst:

Wat fijn dat hij weer op weg is! Ik wacht met smart. Ik heb nog geen mail met adres van de volgende, Heidike.

Geplaatst:

De envelop is binnen! Daar ga ik vanavond voor zitten! Ik doe hier niet zo lang over en ik heb nog geen adres van Heidike.

Want hij kan denk ik vrijdag al weer naar de volgende.

Geplaatst:

zal ik je voor de zekerheid mijn adres PB-en voor het geval Heidike niet reageert voor morgen?

People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !

Geplaatst:

Mooi bloemenkoningin Wel jammer dat Heidike nu misschien dr plekje verliest.

Ik hoop dat je er iets leuks in vindt

Geplaatst:
  • Auteur

Jongens ? we zoeken toch allemaal wel ruim op tijd contact met elkaar toch ? De lijst van mensen , 1 onder je en 1 boven je staat al zooo lang in dit topic. ( Oké, er is inderdaad 1 wijziging geweest )

Had Heidike al die tijd niks van zich laten horen ?

Geplaatst:

Volgens mij heb ik het adres van Heidike nog.... Dus als je het wil laat maar even horen..

Omdat het kan.

Geplaatst:

Hij is al onderweg naar Heidike !

Geplaatst:

Bit heb je jouw adres al naar heidike gestuurd?

Geplaatst:
  • Auteur

Nee ? Maar wel naar Wouttie75

ps. geef maar gelijk aan of de enveloppe weer terug op tour kan na mij ( ik neem er niet veel van hoor. ik zit vol !! )

Geplaatst:

wout stuurt m naar heidike...dus dan moet zij toch jouw adres hebben...die volgorde is blijkbaar omgedraaid...

Wél bij de les blijven

Geplaatst:
  • Auteur

Ben er geen voorstander van ( zei die streng, al suf sukkelend tijdens de les ) dat de volgorde binnen 3 dagen zomaar gewijzigd wordt, maar alá, in dit geval ook wel begrijpelijk en sneller denk ik , hoop ik. pm aan Heidike gestuurd. Hoop dat ze nog wel een beetje in beeld is.....

Geplaatst:

De volgorde is niet veranderd, de envelop is onderweg naar Heidike, daarna naar mij. Ik stuur hem door naar Bit.

Alleen als mensen een week niet reageren vindt ik dat hij gewoon naar de volgende moet gaan. Dit om de snelle voortgang in stand te houden.

Geplaatst:
Hij is al onderweg naar Heidike !

Kijk dan ben ik zelf niet bij de les gebleven

Had de berichtjes fout ingeschat....

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.