Geplaatst: 17 mei 20223 j Omdat ik vind dat je alle dagen iets gelukkig moet zoeken, omdat je daar gewoon weg zelf gelukkig van word..   ik begin alvast :  17 mei 20223 j aangepast door Karietje Levensmotto : Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. 😀
Geplaatst: 17 mei 20223 j Auteur -> mijn kersenboom zit vol vol vol met bladluis, & toen ik vandaag alweer wou bekijken hoeveel er bij gekomen was, kwam ik tot mijn vreugde echt OVERAL larven van het lieveheersbeestje tegen! dit was dus op stip mijn tuingelukje van de dag! Levensmotto : Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. 😀
Geplaatst: 17 mei 20223 j Vanochtend zijn alle vogeltjes uit t nestkastje gekomen. Er zitten hier nu 6 kleine koolmeesjes in de tuin te piepen. Zo'n leuk gezicht...😃 ( honden mogen nu niet in de tuin... die vinden die kleine bolletjes te leuk..)
Geplaatst: 17 mei 20223 j Auteur @Lia56 verslavend zo'n nestkastjes, uren kan ik er naar kijken.. hier jammer geneog niet bewoond dit jaar, heb dan maar een schaal met water pal op het terras gezet zodat ik ze kan zien badderen Levensmotto : Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. 😀
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.