Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Moestuindag: wie neemt wat mee? [niet voor Jorieke bestemd]

Featured Replies

Geplaatst:

Ieder krijgt een vierkante cm

Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu

Geplaatst:
  • Auteur

Jorieke zorgt voor banken, dus dat zitten zal wel lukken.

Verder is er nog extra bestek nodig..vorken, lepels...en, omdat er soep is, zijn er ook nog een lading plastic soepkommen nodig..

Misschien bekertjes voor sap, koffie...

Wie kan (kunnen) dat meenemen?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Hoi, ik neem wel van die plastic soepkommen mee.V olgens mij heb ik nog platic vorken liggen niet zo heel veel,maar alle beetjes helpen toch?

Geplaatst:
  • Auteur

Top Jeanne..heb je dan genoeg voor iedereen, of moeten we nog een ander iemand zoeken?

Geplaatst:

Nee ik neem er wel genoeg mee,moet toch naar de action.

Geplaatst:

Zal ik dan een (of twee) tafelkleed en servetten meenemen?

Wat ik te eten mee neem weet ik nog niet , maar we hebben nog drie maanden toch?

★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。​°*★*˚°。°*。°*★

Geplaatst:
  • Auteur

Ja hoor marieke, tijd zat! Tafelkleden is misschien een goed idee. Ik weet niet of Jorieke daarover nadenkt..ze vertelde dat ze tafels van schragen en deuren gaat maken. Servetten=top!

Geplaatst:

Als t goed is heeft ze iig al 1 tafelkleed. Vorig jaar vergeten mee te nemen

Good things come in small packages

Geplaatst:
  • Auteur

Klopt dat vertelde ze net. Ik wacht op haar mail ( ik heb gevraagd wat er nog meer allemaal nodig was) en pas dan het eerste bericht weer aan. Ik vroeg me af, Jorieke vroeg toch ook om koolzaad en bietenzaad en dergelijke..(voor het varkensvoer? Klopt dat?) Zou het in dat geval leuk zijn om allemaal een zakje zaad voor haar mee te nemen? Van de Aldi of Lidl...kost weinig.

Geplaatst:

Oww ook leuk om mee te nemen

Zijn die nu al te koop? En hier in Nederland?

Hmm.. met al die ideeën gaat mijn weggeef-doos wel flink gevuld worden

Ze gaat wat beleven als ze ziet wat ze allemaal krijgt toebedeeld

Geplaatst:

Toevallig ga ik vandaag naar de Duitse Lidl en was sowieso al van plan wat zaadgoed voor Jorieke mee te nemen.

Ik dacht dat dat altijd van pas komt, als het niet voor haarzelf is dan wel om te ruilen.

Gr. Jos

Geplaatst:
  • Auteur

Zie eerste bericht met aanpassingen over mee te nemen bestek e.d.

Geplaatst:

Ik neem een paar aardperen (weet nog niet hoe veel ik over heb) mee voor Jorieke bedacht ik me net... Zal ze vast in een pot planten, dan kan ze ze zo in een gat in de grond dumpen.

Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu

Geplaatst:

Had ze zelf niet genoeg aardperen? Dacht dat zij er een hele 'haag' van had.

Geplaatst:
  • Auteur

Nee, volgens mij wilde ze dat? Ik heb in ieder geval gezien dat zij ze zocht...

Geplaatst:

Ze had er graag heel veel. Heb toen begrepen dat de beesten (en vooral de varkens) er dol op zijn.

Zal tegen die tijd kijken of er nog wat in de grond zit bij mij.

Geplaatst:

Had Hans niet een doos naar Jorieke gestuurd laatst?

Geplaatst:

Vorige keer had iemand van die naamkaartjes meegenomen , dat was vond ik wel erg handig. is er iemand die zoiets kan regelen?

★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。​°*★*˚°。°*。°*★

Geplaatst:
  • Auteur

Ik zet ze erbij op de eerste pagina..

Geplaatst:

Wij nemen ook wel een zuurdesembrood mee.

Geplaatst:
  • Auteur
Wij nemen ook wel een zuurdesembrood mee.

Heerlijk Dennis, het staat erbij!

Geplaatst:

Ik bedacht me: Jorieke blijkt kokosbrood lekker te vinden. Misschien dat ik een of twee pakken mee ga nemen...

Geplaatst:
  • Auteur

Goed idee! Niet teveel anders wordt het hard...

Geplaatst:
Thanx Thessa Liefst dezelfde maten, gewoon die slanke wijnflessen. Het is de bedoeling dat ik er een nette border van kan maken, dus geen husseltje van allerlei soorten

Ik dacht dat er in t topic van Re-use & Recycle al een voorbeeld was langs gekomen.

Overigens, 1 taart voor 35 personen, hoe krijg je die mee?

ja dat mee nemen is wat lastig.....heb geen idee nog.....hoop ook dat het niet zo warm is dan anders maar klapper tanden in de auto met de airco aan

ik ga tegen die tijd kijken of ie in mijn cup cake courier past

enne....ik las net dat er ongeveer ruim geteld...39 mensen komen ! gelukkig neemt er nog iemand wat mee voor de koffie

keuze en mochten er grote eters tussen zitten is die taart zo te klein

die flessen.....wij hebben niet zo veel smalle flessen....heb wel aantal brede korte....ik verzamel wat ik heb en neem dat voor je mee helly !

kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl

Geplaatst:

Heylane kan erg lekkere dingen bakken. Wij brengen dus ook wel wat lekkers mee voor bij de koffie (iets zoets).

Voor Jorieke brengen we dan wel azijn en olie mee (of zijn er originelere ideeën?)