Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Moestuin werkboek


Dorien

Aanbevolen berichten

Ik heb al eens eerder wat rondgevraagd over moestuinboeken, maar heeft er iemand misschien ervaring met het Moestuin Werkboek dat op de site van De Nieuwe Tuin verkocht wordt? En De Creatieve Tuinier?

Is dat werkboek ook echt een handig werkboek (voor een beginner) of is het vooral mooi?

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb em in huis, en noteer zo af en toe het weer en wat ik heb gezaaid. Er staan hele mooie foto's in en leuke tips en recepten. Maar hij is dus vooral bedoeld om er zelf in te schrijven en bij te houden (handig om in de winter terug te kunnen lezen wat je hebt gedaan).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen ervaring met het werkboek, wel met de moestuin agenda van 2010. Kan handig zijn omdat er tips en zaaidata in staan, maar in principe kan je net zo goed excel of een schrift gebruiken om de data op te schrijven. Misschien ligt de agenda wel bij de boekhandel, kun je hem even inkijken .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het moestuin werkboek vind ik wel stukken mooier en fijner dan de moestuin agenda (van moestuin magazine toch?). Een mooiere kaft, steviger papier, veel meer schrijfruimte, een elastiek om de gewenste bladzijde aan te geven (geen ezelsoortjes nodig).

En dan die mooie foto's van Peter Bauwens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...