Dorien Posted January 12, 2011 Share Posted January 12, 2011 Ik heb al eens eerder wat rondgevraagd over moestuinboeken, maar heeft er iemand misschien ervaring met het Moestuin Werkboek dat op de site van De Nieuwe Tuin verkocht wordt? En De Creatieve Tuinier?Is dat werkboek ook echt een handig werkboek (voor een beginner) of is het vooral mooi?Alvast bedankt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted January 12, 2011 Share Posted January 12, 2011 Ik heb em in huis, en noteer zo af en toe het weer en wat ik heb gezaaid. Er staan hele mooie foto's in en leuke tips en recepten. Maar hij is dus vooral bedoeld om er zelf in te schrijven en bij te houden (handig om in de winter terug te kunnen lezen wat je hebt gedaan). Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted January 12, 2011 Share Posted January 12, 2011 Geen ervaring met het werkboek, wel met de moestuin agenda van 2010. Kan handig zijn omdat er tips en zaaidata in staan, maar in principe kan je net zo goed excel of een schrift gebruiken om de data op te schrijven. Misschien ligt de agenda wel bij de boekhandel, kun je hem even inkijken . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted January 12, 2011 Share Posted January 12, 2011 Het moestuin werkboek vind ik wel stukken mooier en fijner dan de moestuin agenda (van moestuin magazine toch?). Een mooiere kaft, steviger papier, veel meer schrijfruimte, een elastiek om de gewenste bladzijde aan te geven (geen ezelsoortjes nodig). En dan die mooie foto's van Peter Bauwens Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted January 12, 2011 Share Posted January 12, 2011 Zou goed kunnen, heel enthousiast ben ik er niet over in ieder geval. Ik moet zeggen dat het werkboek er wel goed uitziet, zo op de beschrijving en plaatjes afgaande Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts