Rantje Posted March 5, 2012 Posted March 5, 2012 Kennissen van mijn opa en oma hebben een grote moestuin.Door enstige gezondheidsredenen kunnen ze nu bijna niets doen. Misschien is er iemand met een te klein balkon in de omgeving die de moestuin zou willen doen? Het gaat om zo'n 400 m2. Ik denk dat het ideaal zou zijn als je dan een stuk voor jezelf hebt en een klein stukje voor hun zou kunnen helpen bijhouden. Het is te veel voor de vrouw alleen. De aardappels moeten het land op maar ze krijgt het al niet gespit. Haar man deed altijd het meeste en die kan nu niet eens zijn bed uitkomen. Dus ik dacht 2 vliegen in een klap, iemand aan een stuk moestuin helpen en de mensen zijn geholpen. Ze hebben een pony, dus liefhebbers die wat tijd met hem willen doorbrengen zijn ook welkom Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
Joke drenthen Posted July 29, 2018 Posted July 29, 2018 ik en op zoek naar een moestuin in erica gelieve contact met 06135427567 Quote
Recommended Posts