Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Featured Replies

Geplaatst:

Hee hallo! Misschien wat laat, maar wie niet waagt zullen we maar zeggen. Ik ben op zoek naar frambozen stekken! 

Wil iemand nog van wandelend overschot af? Geen speciale wensen, als ze maar lekker zijn en zo gegeten kunnen worden 😄

• 4 weeks later...
Geplaatst:

Ik heb over een maand vast wel weer wat opkomen. Heb ze afgelopen week toevallig verwijderd voor de compost bult wat er op kwam. Ik vind ze heerlijk, maar zo eten lukt dus pas einde van het jaar. Herfstframbozen (gele) zijn het.

Geplaatst:
Op 22-3-2023 om 20:29, Lsjr33 zei:

Hee hallo! Misschien wat laat, maar wie niet waagt zullen we maar zeggen. Ik ben op zoek naar frambozen stekken! 

Wil iemand nog van wandelend overschot af? Geen speciale wensen, als ze maar lekker zijn en zo gegeten kunnen worden 😄

Heb er nog wat in een 30L pot staan, komen uit de volle grond in mijn moestuin. Maar was het gewoeker van de uitlopers beu en heb ze anderhalf jaar geleden verwijderd. Misschien wil je deze overnemen? Weet niet meer zeker welke cultivars, kunnen Fallgold, Malling Promise of beide zijn.

Geplaatst:
  • Auteur

Ha, ja! Dat zou top zijn. Ik stuur je een PB 

Geplaatst:
  • Auteur
14 uren geleden, Mellie zei:

Ik heb over een maand vast wel weer wat opkomen. Heb ze afgelopen week toevallig verwijderd voor de compost bult wat er op kwam. Ik vind ze heerlijk, maar zo eten lukt dus pas einde van het jaar. Herfstframbozen (gele) zijn het.

Ik hou me absoluut aanbevolen, ruimte zat 😁

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic