Geplaatst: Vrijdag om 18:494 d Ik ben juist verbaasd hoe fors en groen de mijne door de winter gekomen zijn. Blijkbaar zijn ze niet allemaal even winterhard.
Geplaatst: Vrijdag om 19:284 d Ik denk dat er dit jaar ook een groot verschil is geweest van waar je woont op nauwelijks 50/100 km. Sommige gebieden hebben veel vorst gehad en 50 km verder nauwelijks iets .
Geplaatst: Vrijdag om 20:314 d Auteur Vooral de nare koude wind was een probleem. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: Vrijdag om 20:464 d Niet helemaal on topic, maar mijn eeuwig moes is ook voor 2/3 deel overleden. Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: Vrijdag om 20:474 d Hier was het ook bar koud en een nare koude wind. Misschien overleefden de mijne omdat ik ze nog niet gesnoeid had?
Geplaatst: Vrijdag om 22:164 d Jeetje die zien er slecht uit zeg! Die ene van mij, in een emmer boven op een bak een stuk beter We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.