Geplaatst: 31 oktober31 Okt Ik weet niet waarom ik jou tekst niet kan quoten @Janie Ik kijk waarschijnlijk weer met mijn neus...Maar dan zo maar.Ik heb een zak gekocht bij Welkoop, een paar jaar terug zaten er wel heel veel zaadjes in.Ik hoop dat het nu meevalt, anders haal ik volgende keer gewoon een baal bij de buurboer. 31 oktober31 Okt aangepast door Rookie
Geplaatst: 31 oktober31 Okt 1 uur geleden, Rookie zei:Ik weet niet waarom ik jou tekst niet kan quoten @JanieIk kijk waarschijnlijk weer met mijn neus...Herkenbaar hoor, hier hetzelfde soms! 😉1 uur geleden, Rookie zei:Ik heb een zak gekocht bij Welkoop, een paar jaar terug zaten er wel heel veel zaadjes in.Ik hoop dat het nu meevalt, anders haal ik volgende keer gewoon een baal bij de buurboer.Ik haal hier altijd een groot pak stro bij de dierenwinkel en dat bevalt tot nu toe elke keer goed. Waarschijnlijk heb ik gewoon geluk gehad dat er tot nu toe weinig zaden in hebben gezeten. Bij de boer halen is ook een prima optie denk ik! Word voor mij midden in de stad wat lastiger maar ik zou het persoonlijk zeker overwegen als ik die mogelijkheid zou hebben. 31 oktober31 Okt aangepast door Janie
Geplaatst: 31 oktober31 Okt 2 uren geleden, Petrasmoestuin zei:Verteert dat snel @Janie ?Niet supersnel maar dat hoeft voor mij ook niet. Ik houd het liefste jaarrond mijn bodem bedekt. Met zaaien en planten schuif ik het wat opzij maar verder mag het lekker blijven liggen. Droogt de bodem ook minder snel uit met lange droogte en hitte en hoef ik minder water te geven.
Geplaatst: 31 oktober31 Okt 3 uren geleden, Janie zei:jaarrond mijn bodem bedekt.Schep jij de bakken dan nooit om? Want dat gaat niet als er mulch of bladeren op liggen. Of doe je dan alleen het gedeelte wat je gaat zaaien en de rest laat je liggen?Als je problemen met quoten hebt, dan kun je proberen je muis naar boven en naar beneden te schuiven op die tekst en dan zie je wel het woord "quoten" staan. Dat had ik in het begin ook altijd, vooral op de telefoon. Ik schreef meestal via de computer, dan kan ik gemakkelijker schuiven en andere berichten terugzien. Laatst ging dat fout begreep ik. Dus ik blijf nu via de computer schrijven.😊
Geplaatst: 31 oktober31 Okt Als het gewoon een lopend gesprek is dan hoeft er vaak ook echt niet ge-quote te worden Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 31 oktober31 Okt Ik moestuinier in de volle grond @Petrasmoestuin. Ik tuinier op de no-dig methode.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.