Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik had nog nooit van hydrolaat gehoord, al ken ik uiteraard rozenwater (geen idee dat dat een hydrolaat was). Is een van deze goed tegen een te vette huid? Dan graag. Ik heb namelijk aanhouend ruzie met mijn apneumasker omdat mijn huid vet is en de druk hoog. Blijft schuiven. 

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Geplaatst:

ja, klein beetjes is prima, tnx Jorieke. Ik ga even snuffelen voor flesjes. En anders pech, dan komt het misschien een andere keer. Het probleem is hier dat we middenin de verbouwing van de keuken zitten en ik niets even snel kan vinden 😬

Geplaatst:

Jorieke, zijn plastic flesjes erg onhandig voor dit spul denk je? Ik heb van die mini spray dingen, maar die zijn dus plastic en misschien valt dat snel uit elkaar of vervliegt de geur snel? 

Geplaatst: (aangepast)

Mand wil ik wel graag bekijken en misschien ook wel hebben want die intrigeert me mateloos, wat is dat houtje met het afgeslepen puntje eraan?

aangepast door appelvrouw

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
18 uren geleden, appelvrouw zei:

Ik heb ook twee flesjes bij me. Tanja, anders kan je een beetje in een jam potje dienen later overdoen in een ander flesje?

Ik neem sowieso dat even mee. Ik zoek nog naar flesjes.

Geplaatst:

@Jorieke123 en @appelvrouw ik heb flesjes gevonden (oude deo flesjes) dus jullie hoeven niet hard te zoeken of voor me mee te nemen. Ik zal ze even extra schoonmaken en dan komt het goed. Tnx anyway. Ik heb er sowieso een berg (ben van het je-weet-maar-nooit bewaartype) dus heb evt. voor anderen ook nog. 

• Like 2

Geplaatst: (aangepast)
17 uren geleden, Jorieke123 zei:

En deze dingen:

IMG_9923.JPG

Wat zijn het? De meest linker is een uienkam, I know, maar die andere twee? #nieuwsgierig

aangepast door Tanja65

Geplaatst:

ik kan me totaal niet herinneren hoe die zaden eruit zagen, maar vond die van jou idd heel verrassend anders. Staat me niks van bij van zo’n zaadje maar gelukkig onthoud ik heel weinig, dus misschien zijn ze wel hetzelfde. Ga als ik de grote zadendoos pak, wel kijken ernaar!

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...