appelvrouw Geplaatst: 4 oktober 2023 Geplaatst: 4 oktober 2023 Lekkerrrr stoofpeertjes😍 Ik neem Golden relish ( zoetzuur) mee voor de hamburgers, neemt er iemand al sausen mee, ketsjup/mayo oid? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
angela († maart 2025) Geplaatst: 4 oktober 2023 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2023 (aangepast) Ik heb cocktail saus bij toevallig Ik breng ook nog wel tomaten ketchup en mayonaise mee 5 oktober 2023 aangepast door angela 1 Quote
henkg Geplaatst: 6 oktober 2023 Geplaatst: 6 oktober 2023 Ik neem mee, voor de zaailingen- zadentafel: ^ 4x goed gewortelde stekken vijg Brown Turkey ^ 3x Drosera capensis (Kaapse zonnedauw). Vliegjesvanger. ^ 3 x 3 Proefzakjes peper. Cayenne / Madame Jeanette / Carolina Reaper ^ Zaden: Balkonstar / Mdme Jeanette / Carolina Reaper / Kaapse zonnedauw 4 Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
angela († maart 2025) Geplaatst: 6 oktober 2023 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2023 Morgen is het zo ver. Iedereen zijn baksels klaar? Vergeet de weggeef tafel niet? Oogst, inmaak, plantjes en zaadjes 3 Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 6 oktober 2023 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2023 Ik heb er ook zin in! salade staat in de koelkast, appel geval in de oven, zaadjes liggen klaar en ik heb ook nog wat inmaak bij en oogst, word weer een gesjouw 🤣 2 Quote
appelvrouw Geplaatst: 6 oktober 2023 Geplaatst: 6 oktober 2023 Ik ben ook klaar. Alles voor de wraps voorbereid en ik maak er morgen ochtend in tien minuutjes ( hoop ik) de wraps klaar😅 Zaadjes had ik al lang klaar en maar weinig plantjes voor te bereiden. Andere ruil zaken staan ook klaar. Met mazzel in de schuur nog een mooie weckpot voor CC gevonden. Toch nog even van het weer genoten, gefietst en wat kastanjes geraapt. 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Tanja65 Geplaatst: 6 oktober 2023 Geplaatst: 6 oktober 2023 (aangepast) @cobro60heeft een heerlijk soepje gebrouwen! Vrijwel alle ingrediënten uit de moestuin, hoe leuk is dat. 6 oktober 2023 aangepast door Tanja65 2 Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Anna3 Geplaatst: 7 oktober 2023 Geplaatst: 7 oktober 2023 Ik neem een (gekocht) zadenbrood mee en verse kaas knoflook. 2 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.