Geplaatst: 12 september12 Sep 1 uur geleden, Petrasmoestuin zei:Wanneer heb je die gezaaid?Ze staan nagenoeg op dezelfde plek als waar vorig jaar de wedstrijd planten stonden. Ze hebben zichzelf gezaaid en zijn alleen maar uitgedund. Verder een beetje verwend met kippemestkorrels. -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
Geplaatst: 12 september12 Sep Niet gewoon bij jou @Frans , ik kreeg vandaag de opmerking die Amaranthus zijn wel een pak mooier als vorig jaar en toen liet ik jouw foto's zien ook degene met het laddertje bij, er was een klein beetje verstomming 😄
Geplaatst: 14 september14 Sep Even mijn herfst exemplaar laten zien. Overblijfsel van toen ik ooit een volkstuin had. Hij kwam op in een pot van 30 bij 30. Enkele jaren geleden zaad geoogst en heb er nog niets,mee gedaan. Volgens mij moet je het malen en dan van dat meel iets bakken. Zaadjes van amarant blijft volgens mij wel 7 jaar kiemkrachtig. Dus dat wordt verwijderen en nog eens verwijderen. Nu ik hem gedeeld heb ga ik hem binnenkort laten drogen. En dan idd het kaf van het koren scheiden door veel te blazen🌱 😊🌱
Geplaatst: 21 september21 Sep 🤣🤣Die sjaaltjeswol heb ik inderdaad gehad in die kleur. Hier mijn wokkelsjaal, in Spanje genomen, samen met mijn schoonzus. Wat een leuke plant is dat toch. 21 september21 Sep aangepast door Petrasmoestuin
Geplaatst: 19 oktober19 Okt Leuk hoor 😄 ook op de vaas. Maar een paar nodig om de vaas te vullen. Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 18 november18 Nov Ze groeien hier zelfs tussen de tegels: Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 18 november18 Nov Erger, ze groeien hier waarschijnlijk volgend jaar tussen mijn volkstuin en mijn woonadres, aangezien ik blijelijk met een fietstas vol slingerende rijpe dreadlocks van tuin tot vaas gefietst heb 😬 Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 18 november18 Nov 2 uren geleden, woldistel zei:tussen mijn volkstuin en mijn woonadres.🤣🤣
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.