Missmass Geplaatst: 19 april 2012 Geplaatst: 19 april 2012 Ik heb een aantal bloempotten met een doorsnede van ongeveer 15 centimeter. Hoeveel zaadjes van rucola en basilicum zou ik per pot moeten zaaien wil ik de potten lekker vol zien groeien? Quote Gardening is cheaper than therapy. And you get tomatoes!
thea Geplaatst: 19 april 2012 Geplaatst: 19 april 2012 Ongeveer 15 zaadjes,is het teveel dan kan je het daarna verpoten naar een grotere pot. Of delen tweepotjes. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
hansm Geplaatst: 19 april 2012 Geplaatst: 19 april 2012 Ja ik doe het dubbele van wat thea zegt, maar scheur dan op gegeven moment de pol in 3 stukken en pot deze weer op, heb ik van Jorieke geleerd Quote Players only love you when they're playing.
Missmass Geplaatst: 19 april 2012 Auteur Geplaatst: 19 april 2012 Dankjewel!! Quote Gardening is cheaper than therapy. And you get tomatoes!
greetje11 Geplaatst: 19 april 2012 Geplaatst: 19 april 2012 Ja ik doe het dubbele van wat thea zegt, maar scheur dan op gegeven moment de pol in 3 stukken en pot deze weer op, heb ik van Jorieke geleerd Zo doe ik het ook, ga die zaadjes echt niet tellen Quote
Jozien Geplaatst: 23 april 2012 Geplaatst: 23 april 2012 Haha, goede tips. Als ik nog kruiden ga zaaien doe ik het ook zo Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.