Geplaatst: 2 juni 201213 j Auteur Vandaag de stro onder de aardbeien gedaan zodat ze dadelijk kunnen volgroeien zonder dat ze in het zand liggen
Geplaatst: 2 juni 201213 j Hee das een goeie, ik loop daar telkens maar te knoeien met worteldoek omdat ik ze ook graag uit de natte klei probeer te houden De meeste woorden worden in stilte gesproken ..... @Nique
Geplaatst: 2 juni 201213 j Waarschuwing: slakken vinden het heel erg fijn onder het vochtige stro en lusten óók heel graag aardbeitjes....
Geplaatst: 2 juni 201213 j Auteur Bedankt voor de tip, maar voordat ze aardbeitjes beginnen te groeien doe ik slakken korrels op het pad er om heen dat is me verleden jaar ook prima bevallen
Geplaatst: 4 juni 201213 j Hallo Ben en welkom vergat ik ook even te noemen ps: hier gaan behoorlijk wat slakken, dus toch maar geen stro (bedankt voor die extra waarschuwing)Ik heb ze gister toch maar in een oude dakgoot overgeplaatst De meeste woorden worden in stilte gesproken ..... @Nique
Geplaatst: 4 juni 201213 j Auteur ja dat kan ook, is maar wat je zelf denkt dat het beste is, ik heb op het pad nabij de aardbeien een dakpan geplaatst met daaronder slakken korrels en dat gaat prima. Gr. en succes met je tuin
Geplaatst: 4 juni 201213 j ja dat kan ook, is maar wat je zelf denkt dat het beste is, ik heb op het pad nabij de aardbeien een dakpan geplaatst met daaronder slakken korrels en dat gaat prima. Gr. en succes met je tuin Dat scheelt inderdaad met herhalen van strooien na hevige regenbuien, dank je De meeste woorden worden in stilte gesproken ..... @Nique
Geplaatst: 4 juni 201213 j Welkom Ben. Echt wel handig zulke GROTE JONGENS. genoeg hulp dus aanwezig je groen staat er fris bij.mooi.groetjes
Geplaatst: 4 juni 201213 j Auteur is de bloem van de peul en aangezien dat mijn favoriete groeten is wat verbouwen en eten, heb ik die als avatar gebruikt.Is geen jaar geweest dat ik geen peultjes verbouwt heb
Geplaatst: 15 juni 201213 j Auteur Dank je Jorg.Van de week mijn broei en zaadbakjes en witlof zaad van Vreeken ontvangen, dus vanochtend maar eens gezaaid en nu maar hopen dat ik ze snel kan uitzetten in de vatse grond en dat we van de winter kunnen smullen van de witlof
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.