Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Even voorstellen


Ben

Aanbevolen berichten

Goede morgen ik ben dus Ben en ik ben 55 jaar en vader van 2 jongens, eentje van 27 en eentje van 25, de oudste woont nu samen met mijn aanstaande schoondochter en met mijn kleinzoon van zowat 2 jaar. Ik had een stukje grond naast het huis waar altijd struiken in stonden en deze heb ik een aantal jaren geleden verwijderd en ben er een moestuin in begonnen. Mijn moestuin is ongeveer 45 m2 groot en aan vaste groenten en fruit staan daar in: druif, framboos, witte en rode bes, kervelstruik, rabarberstruik, bramenstruik, aardbeien en een maggiplant. Dit jaar heb ik er aan groente de volgende soorten in staan, peulen, bosuitjes, stokbonen, sla, zomer andijvie, wortels, bloemkolen, prei, minikomkommers, tomaten en trostomaatjes. Ik heb me bij dit forum aangemeld omdat ik zelf nog wel eens tegen wat aan liep en daar dan geen antwoord op wist en dus op internet ging zoeken en zodoende op de site terecht kwam.

Gr. Ben

vanaf-de-weg87381338199235.jpg

Overzicht moestuin

peulen44261338199223.jpg

Peulen

sla70261338199231.jpg

Sla en andijvie

aardbei73481338199472.jpg

Aardbeien

bloemkool26451338199474.jpg

Bloemkool

bonen54301338199476.jpg

Stokbonen

bosui84821338199554.jpg

Lente of bosui

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag ook de eerste andijvie van dit jaar gegeten uit de tuin en dus ook als andijvie stamppot.

Was dus weer smikkelen en smullen.

Emn ja de jongens van mij zijn mannen, maar goed het blijven wel mijn jongens haha.

 

Gr. Ben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie allen, vandag weer even de minikomkommers en tomaten opgebonden en ik ben slakken gaan zoeken onder stenen en blaadjes en heb er 17 gevangen, van naakt slak tot en met slakken met bungalow.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je ik ben er zelf ook best trots op en ga toch dit jaar moeder de vrouw proberen zover te krijgen dat ik de moestuin wat verder kan gaan uit bouwen, heb nog een stukje gazon naast/voor het huis dat er wel bij getrokken kan worden, is toch ongeveer weer 15 m2 erbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...